A SHELL IMMÁRON 17. ÉVE A VILÁG ELSŐ SZÁMÚ KENŐANYAG GYÁRTÓJA

A Kline & Company globális felmérése szerint a Shell 2023-ban is, immáron 17. alkalommal a világ vezető globális kenőanyag-gyártója három kategóriában: személyautók, tehergépjárművek és ipari berendezések terén egyaránt, ami alátámasztja az üzletág hosszú távú elkötelezettségét ügyfelei iránt, és tükrözi kiváló termékportfóliójának erejét.

240201_Linkedin.webp

"Nagyon örülünk, hogy továbbra is fenntartjuk vezető pozíciónkat, mint az első számú globális kenőanyag-gyártó vállalat. Ez az eredmény is tükrözi elkötelezettségünket ügyfeleink iránt, akik számára megfelelő kenőanyag- és folyadékmegoldásokat biztosítunk a súrlódás, kopás megakadályozásához, a motor teljesítményének növeléséhez. Emellett innovatív, energiahatékony megoldásainkkal fenntartható módon támogatjuk a világ fejlődését” - mondta Jason Wong, a Shell Kenőanyagok globális ügyvezető alelnöke.

A Shell továbbra is prémium termékekbe fektet be, mint a Shell Helix személygépjármű-olaj, a Shell Advanced motorkerékpár-olaj, a Shell Rimula tehergépjármű-olaj, valamint a Shell Tellus és Shell Gadus iparban használt olajok.

A Shell az elsők között vezette be az E-Fluids portfóliót 2019-ben, és ma a Shell E-Fluids világszerte javítja az elektromos járművek hajtásláncainak általános hatékonyságát, biztonságát és fenntarthatóságát. A Shell emellett egy sor hűtőfolyadékot is piacra dobott, amelyek célja a teljesítmény, a hatékonyság és a fenntarthatóság határainak feszegetése.

A Shell kiemelt célja továbbra is, hogy 2050-re nulla kibocsátású energiaüzletté váljon, és segítse ügyfeleit szénlábnyomuk csökkentésében. A Shell Lubricants például fenntartható csomagolások és körkörös megoldások kifejlesztésével csökkenti a hulladék mennyiségét, valamint fenntarthatóbb lehetőségeket kínál biológiailag lebomló termékei révén.

A legfrissebb jelentés szerint a Shell tehát megőrizte vezető pozícióját, 11,6%-os globális piaci részesedéssel. Az előző évhez hasonlóan a globális eladások is szinte egyenletesen oszlottak meg a három szegmens között: 35% fogyasztói autóipar, 33% ipari és 32% kereskedelmi autóipar.